Donkey Konga 2 (NGC)

8 messages normal

10/12/2013 16:17
Denetorn 1106 messages
Hello !

En faisant le tour de mes jeux je suis tombé sur Donkey Konga 2, et j'ai réessayé quelques titres pour voir si je pouvais améliorer mes scores.

Le problème que j'ai est le suivant : je fais des parties sans faute et avec un bon pourcentage de "super", mais je suis trèèèèèès loin des scores des premiers.
Est-ce que ça vient uniquement des roulements pour lesquels je ne bourrine pas assez rapidement ?
(j'ai testé avec les bongos et avec la manette classique)

ENGLISH
To make it short : how can I reach really high scores on this game ? I'm not making any fault, but I still have 50% of the best players' scores...
10/12/2013 17:25
narutokyuby 3104 messages
Me semble comme dans tous les jeux de rythme, que les notes ou il faut faire justement un Parfait ou Super (ça dépend des jeux) influencent grandement le score

+ le bourrinage dans les Donkey Konga et tu auras un score très élevé, il n'y a pas de vidéo concernant les meilleurs scores sur le net quelque part?

Perso, moi aussi j'avais testé Donkey Konga mais j'étais très loin également des meilleurs records
10/12/2013 19:23
Djon 3945 messages
Il faut faire vraiment des parfaits à la suite tout le long comme Undead quoi.. moi j'ai juste 10 Bronzes grâce notamment aux zones de spam le bongo ou je suis très bon (merci les mario party !)
10/12/2013 20:14
Undead 726 messages
simple: use all buttons you have on the controller on the Barrellines. The best way to get a high score is if you have a yellow or pink line and use your Hand side part to "slide" over all Buttons (A,B,Y,X + hit the C Stick). Thats give you 5x times more points.

Btw: i still dont like it if you guys answer still in french only. Its not fair at all for me or other ppl using english for an overall understandable content.
10/12/2013 20:25
Foxof 6212 messages
müssen protestieren, sprechen in Ihrer Muttersprache
Es lebe die freie Sprache
10/12/2013 21:20
Denetorn 1106 messages
Thanks for the answers, I'll see what I can do^^
10/12/2013 21:40
Undead 726 messages

Foxof :

müssen protestieren, sprechen in Ihrer Muttersprache
Es lebe die freie Sprache

... you dont get it right? its because this Highscoresite want to be international, but french is not a language that everyone understand.

Its hard for me to understand french because i use google translator and this is not realy a helpfull tool.

Or you think im doing it just for fun to write in english for a better comunication? If i would start to write german only, im sure ppl will full ignore me because they dont understand anything...
10/12/2013 23:17
Djon 3945 messages
Sorry for our French ! well

I don't remember if i used all boutons like you said (definitely not the C stick..), if i return on this game I will try to get 1 silver with that aww
You must be logged in to reply to this topic.
Choisir un thème

Défaut

Gaming

Nintendo

Sega

Sony

Xbox

Capcom

Bandai Namco

EA

Ubisoft

Square Enix