Compilation lapins crétins
6 Nachricht(en) normal
17/01/2011 14:13
17/01/2011 18:45
17/01/2011 21:08
i think it's little bit abusable when it's not possible to prove which version you played?
i mean, for retro compilations, you see if you played the psp or ps3 version (mega drive collection, or namco museum psp or ds), but when it is the same game on the same console, everyone could just post his scores twice...
so: can we not combine then?
17/01/2011 22:01
[quote=Cobondni]i think it's little bit abusable when it's not possible to prove which version you played?
i mean, for retro compilations, you see if you played the psp or ps3 version (mega drive collection, or namco museum psp or ds), but when it is the same game on the same console, everyone could just post his scores twice...
so: can we not combine then?[/quote]
The problem is, that for several similar cases on VGR, games are separated. This is usual in such cases. For, we can think it would be added ? I don't have the game already, but I actually asked the question in prevention I would get it.
But I agree, it would be unfortunate to add another version for a game that we can't differentiate of the others...
[quote=elpierrot17]Je ne connais pas cette version du jeu
Mais je pense qu'il s'agit d'un jeu complet a lui meme si tout est ensemble[/quote]
En fait c'est une compilation regroupant les jeux suivants :
*Rayman vs Lapins Crétins
*Rayman vs Lapins Encore + Crétins
*Rayman prod' présente : The Lapins Crétin Show
Les jeux sont donc vraisemblablement les mêmes, mais je me demandais en prévention d'acheter la compil, si il faudrait créer une version spéciale sur VGR. Le risque comme le souligne Cobondni, c'est que si les versions originales et celles de la compilation sont indiscernables via preuves, alors ce sera tout bénéf pour ceux qui jouent sur ces jeux, car ils pourront poster tous leurs scores en double. Alors que les jeux sont les mêmes mis à part leur format de vente (ça c'est une supposition vu que je n'ai pas encore le jeu).
17/01/2011 22:24
18/01/2011 13:19
You must be logged in to reply to this topic.