Pokemon Heart Gold/Soul Silver
16 messages normal
03/03/2010 20:28
I took a look through Platinum and the Battle Hall records are incomplete. Unlike the other Battle Frontiers it keeps a record of every individual pokemon and a total win streak record. If you want to keep it like Pokemon PLatinum then I don't mind but I'm going to suggest the full list 
Platform : DS
Pokeathlon - score xxxx (+)
Dash Hurdles
Bounce Field
Ring Out Fight
Shooting Snow
Charge Relay
Break Block
Push Circle
Steal Flag
Catch Saucer
Smash Goal
Battle Frontier - score xxxxx (+)
Battle Arcade - Duo
Battle Arcade - Solo
Battle Castle - Duo
Battle Castle - Solo
Battle Factory - Duo - Free Level
Battle Factory - Duo - Level 50
Battle Factory - Solo - Free Level
Battle Factory - Solo - Level 50
Battle Hall - Duo
Battle Hall - Single
Battle Hall - Total Win Streak
Battle Tower - Duo
Battle Tower - Multi
Battle Tower - Solo
Edit - I've trimmed it down but kept the Total Win Streak in there
Thank you

Platform : DS
Pokeathlon - score xxxx (+)
Dash Hurdles
Bounce Field
Ring Out Fight
Shooting Snow
Charge Relay
Break Block
Push Circle
Steal Flag
Catch Saucer
Smash Goal
Battle Frontier - score xxxxx (+)
Battle Arcade - Duo
Battle Arcade - Solo
Battle Castle - Duo
Battle Castle - Solo
Battle Factory - Duo - Free Level
Battle Factory - Duo - Level 50
Battle Factory - Solo - Free Level
Battle Factory - Solo - Level 50
Battle Hall - Duo
Battle Hall - Single
Battle Hall - Total Win Streak
Battle Tower - Duo
Battle Tower - Multi
Battle Tower - Solo
Edit - I've trimmed it down but kept the Total Win Streak in there
Thank you
03/03/2010 20:38
03/03/2010 21:08
elpierrot17 :
What's all this record oO?
I don't know if I make the game in english or french.. but the game is possible in english now.. or you've got this record in japaneese version with translate?
It's from the Japanese version. It's EU release is the 26th March and I think the US and Australia release is a few says before so I'd put it in English. I had to use a site to translate the Pokeathlon though lol.
Flothaboss :
Records for every single pokémon are not accepted on VGR
The game does store the Battle Hall records for each individual pokemon. Like I said, if you want me to keep it similar to the Platinum list then I will.

03/03/2010 21:10
10/03/2010 17:52
10/03/2010 17:56
[french]
Je viens del e resver aujoud'hui, le meme jour que je demande pour ma ds et je refuse de la changer je prefere en racheter une x)
Mais en faite ma ds le truc blanc qui tien l'ecran du haut etai coincé, la je viens de le decoincé.. mais je l'ai enlevé du coup il tient plus xD
Sinon j'attend le jeu avec impatience et si quelqu'un pourai me montrer a quoi ressemble un coque pour ds au moment de l'achat pour que je le trouve en mag car je sais pas ou l'avoir et a quel endroit merci :)
Je viens del e resver aujoud'hui, le meme jour que je demande pour ma ds et je refuse de la changer je prefere en racheter une x)
Mais en faite ma ds le truc blanc qui tien l'ecran du haut etai coincé, la je viens de le decoincé.. mais je l'ai enlevé du coup il tient plus xD
Sinon j'attend le jeu avec impatience et si quelqu'un pourai me montrer a quoi ressemble un coque pour ds au moment de l'achat pour que je le trouve en mag car je sais pas ou l'avoir et a quel endroit merci :)
23/03/2010 22:41
27/03/2010 16:04
27/03/2010 16:06
27/03/2010 16:13
27/03/2010 17:09
Vous devez être connecté pour répondre à ce sujet.