Cyberscore is closing

26 messages normal

Showing 1 to 20 of 26 items
14/04/2010 01:19
14/04/2010 01:27
Flothaboss 2400 messages
wtf OMG I can't believe that wtf wtf wtf wtf wtf wtf
14/04/2010 01:33
TheBrain 72 messages
Well it has been slowly getting more and more inactive for a long time now. It was bound to happen sooner or later.

I guess this means more people could come to VGR!
14/04/2010 01:51
Flothaboss 2400 messages
I hope somebody else will get CS smile
14/04/2010 02:08
Big Boss 800 messages
I'm sure somebody will take it up, too bad, now it's only VGR and Thiago.

I remember reading on the old VGR forum \"I hope CS dies\" or something like that.
Well you got your wish, ass.
14/04/2010 02:15
Croctus 741 messages
Wow, never expected something like this to happen. I guess this means more traffic for VGR. I really hope CS gets taken up by someone, as it is interesting to compete with the two different sites and their different scoring systems and rules.
14/04/2010 02:27
Trindel 2559 messages
I hope someone will take it up from here. I know I'm not active over there anymore, but it's sad for the people who dedicate their hobby to competing over there.
Not to put a nail in the coffin, but maybe we should put an add for vgr, so those people know they are welcome to continue competing elsewhere.
14/04/2010 02:32
TheBrain 72 messages

Big Boss :

now it's only VGR and Thiago.

What is Thiago?
14/04/2010 02:37
Big Boss 800 messages
Thiago is the only person who runs www.wii-records.com
14/04/2010 04:25
Zimer 231 messages
I can't believe this. CS has high reputation.

Thiago has aproved over than 107000 records.
14/04/2010 08:31
earlcash05 755 messages
surprised

This is the website who gave me the idea to do records cry
14/04/2010 13:08
Arcade 1789 messages
Sorry for the French but it concerns mainly the members who have experienced the small wars between VGR and CS, before I decide to prohibit all topic who say bad things about cyberscore.

Je demande à tous les membres VGR de ne pas aller les narguer ou même essayer de tous les ramener ici, ce serait vraiment très impolis de notre part. Ils ont déjà conscience que VGR existe donc ils peuvent prendre leur propre décision eux même.

Cyberscore a grandement participé au scoring international dans le jeu vidéo, ce site à formé des joueurs très talentueux et a créé de grosses compétitions sur de nombreux jeux, donc ils méritent grandement le respect.
14/04/2010 14:15
Croctus 741 messages
Same with me Earlcash, I found CS website online and it's what inspired me to start actually competing and breaking records. It's a real shame that it has to close.

No one can choose which is better between VGR and Cyberscore, because they are so different. The rules and scoreboards were different, as with approval requirements. Both sites are great for breaking records, and if Cyberscore is revived (hopefully), then both can be held with great respect again.
14/04/2010 14:43
Basile 5278 messages
O.O
Same with Thewebinator and earlcash ...
I don't believe this ...
14/04/2010 17:06
daft.moustik 1212 messages
Even if I didn't spend a lot of time on CS, I'm sad, because it's one of the greatest website for gamescoring.

@ Arcade : Je pense et j'espère que la guerre VGR-CS était plutôt une guerre de concurrence sympa et taquine. Aujourd'hui, je vois pas la satisfaction qu'on aurait à aller se moquer de ça. Enfin ça, c'est mon point de vue...
14/04/2010 18:34
micmic85 450 messages
Thanks to cyberscore, i became one of the best burnout players. I discussed & competed with expert players (brainkiller, slazzy, maco, stefan Mahrla, nick gnaime ...), got many world record with vids (youtube.com/micmic85), share & learn burnout's strat ...

Even if i got troubles with this website, the end of cyberscore is a bad thing.

Hope the active players move to VGR.
14/04/2010 22:45
Lucario 4060 messages
Bah, non Arcade. Je ne suis pas de genre à amener des personnes d'un site qui ferme ici. Si certains de cyberscore sont motivés de poster et de venir compétitionner avec nous sur VGR, ça sera leur décision pas la n'autre. Si on veut avoir le respect des autres, il faut respecter l'intégrité d'une personne. Je respecte sincèrement la décision du webmaster de cyberscore. Sauf que je trouve ça dommage qu'il ferme. J'aurai préféré continué sur ma lancée pour essayer d'être dans le top 10, mais bon. Au moins, j'aurai participé volontier à une longue compétition dure et pleine de surprises. Terminé 17e au classement général des points, c'est déjà pour moi un bon exploit là-bas.

Par contre, ça ne devrait pas influencer l'équipe cyberscore sur vgr pour qu'il supprime leur équipe en entier pour en construire un autre. Ça ne serait plus l'équipe rival comme avant.

Désolé pour avoir parlé en français, mais je devais dire ce que j'en pensais.
14/04/2010 23:52
Big Boss 800 messages
Even though I became less active on CS (lack of games I enjoy is to blame), I wouldn't have gotten my Metal Gear and Metroid Pinball scores without that site, because NTSC Metal Gear is non existent here and Metroid Pinball records here fail in comparison.
15/04/2010 09:35
Emperor91 125 messages
Without CS I would have never started to do these records what I have now. Alexpenev inspired me do every Super Mario records, great smash bros players made me play melee/brawl hardly, and without 0xwas I would have never been in WR standard on DKC2.

I afraid that I become less active player after CS is closed =/
15/04/2010 10:44
Google traduction (j'ai la flemme )
There is a lesson in all this:
Creating a site record is very difficult knowing that they must find players who like video games and love score, then they should keep the length (how to register for and then put some records go .
Maintaining a fairly active forum and more, in fact I am delighted that the team cretion mode has allowed a little more attendance and dialogue.
The big difference between VGR Cyberscore and is mainly his team and it shows in the closure of CS, VGR has a team of more extensive and does not depend solely on one person (even if behind Barty), which prevents the site closes on one d2cision. Also a possible recovery is easier.
We must also thank the members who propose more and more new games and new scores (2 years ago, there were 100 000 and scores 500 games), while in CS, it takes 5 which endure for a game should be validated (this is also a cause of lower attendance, so if CS restarts better see what is missing).

Il y a une leçon dans tout ça :
La création d'un site de records est très difficile sachant qu'il faut trouver des joueurs qui aiment les jeux vidéo et qui aiment scorer, ensuite ils doivent tenir sur la longueur (combien s'inscrive pour mettre quelques records puis s'en vont.
Maintenir un forum assez actif en plus, d'ailleurs je me réjouis que la crétion du mode équipe ait permis un peu plus de fréquentation et de dialogue.
La grande différence entre VGR et Cyberscore est principalement son équipe et ça se voit dans la fermeture de CS, VGR a une équipe de plus en plus vaste et ne dépend pas uniquement d'une seule personne (même si barty  est derrière), ce qui évite que le site ferme sur une seule d2cision. De plus une éventuelle reprise se fait plus facilement.
Il faut remercier les membres aussi qui proposent de plus en plus de nouveaux jeux et de nouveaux scores (il y a 2 ans, il y avait 100 000 scores et 500 jeux), alors que sur CS, il faut 5 membres qui supportent un jeu pour qu'il soit validé (c'est également une cause d'une plus faible fréquentation, donc si CS se remet en marche mieux vaut voir ce qui a fait défaut).

Showing 1 to 20 of 26 items
You must be logged in to reply to this topic.
Choisir un thème

Défaut

Gaming

Nintendo

Sega

Sony

Xbox

Capcom

Bandai Namco

EA

Ubisoft

Square Enix