What are you playing?
27 messages normal
Affichage de 21 à 27 sur 27 éléments
10/06/2010 05:14 UTC
Modifié le 09/07/2021 12:11 UTC
10/06/2010 10:16 UTC
Modifié le 09/07/2021 12:11 UTC
Lucario :
I'm playing Guitar Hero Aerosmith. My objectif is the master badge solo and the master badge in team. ^^
PS : Not translator. Just Try.
When I'll finish GH:WT, you'll lose your Master Badge solo at GH:Aerosmith because I'll gonna play it, but I'll help you to get the MB in team :D
10/06/2010 16:12 UTC
Modifié le 09/07/2021 09:27 UTC
18/06/2010 02:59 UTC
Modifié le 09/07/2021 12:11 UTC
29/07/2010 20:20 UTC
Modifié le 09/07/2021 12:11 UTC
Affichage de 21 à 27 sur 27 éléments
Vous devez être connecté pour répondre à ce sujet.
(même si je suis pas Gamer ^^)